2010-04-20
 15:06:35

Tisdag 100420

Hellooo....

Okej, kortfattad helg

Fredag - Åkte hem till C, lagade mat, mös, somnade tidigt.

Lördag - Träffade syrran så hon, jag, oliver och matilda hänge i nacka forum under dagen, sen åkte vi hem till mamma o pappa på middag. Efter det drog jag till C där Lumpa + kusin var och förade innan dom drog till Olearys. Men jag och C stannade hemma.

Söndag - När vi vaknade gick vi till Coop där vi handlade frukost + middag, sen gick vi ut på en långprommis i solen runt edsbergsparken. Sen kollade vi på alla 10 (!) avsnitten av solsidan. Efter det kännde vi oss rastlösa, så vi åkte till macken där C så snällt pumpade mina däck. Sen åt vi jordgubbar och kollade på film.

Måndag - Vanlig dag på jobbet, efter det 70 min aerobics med Emma.

Idag - Om 1 1/2 timme slutar jag, och ikväll blir det att kolla på inspelningen av Pacific från i söndags med C.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: