2010-04-06
 15:24:44

100406



Långledigt! Eller ledigt, jag var ju sjuk också. Men tisdag - måndag var jag ju hemma iallafall. Men utvilad kan jag inte påstå att jag är..

Torsdag - Jag var hemma och tog hand om min hund samtidigt som jag faktiskt lyckades knåpa ihop en kladdkaka som jag hade lovat. God vart den också. På kvällen mötte jag upp C i kista centrum för middag och bio. The Bounty Hunter såg vi, och den är verkligen sevärd. Hur rolig som helst.

  

Fredag - Vad vi gjorde i fredags på dagen har jag inget minne av alls, men på kvällen var vi iallafall på middag hos Hanna och henke. Det vaknades taccos, som jag och C lagade medans Hanna nattade ems. C och Henke boundade direkt, och när ölen tog slut fortsatte pojkarna till närmaste ölhak.



Lördag - På förmiddagen hjälpte jag Hanna storhandla. Det är inte lätt att handla med en 6månaders bebis utan bil, så jag ställde så snällt upp. Efter det åkte jag och C för att hjälpa pappa fixa uteplatsen hemma, men såklart att han redan var klar med det när vi kom. På kvällen kom även Cici, K, M och lilla Oliver över för att fira påsk. Mycket god mat och mycket öl blev det för pappa, K och C haha.

Söndag - Då åkte jag, C och pappa till Enköping för att hämta mina sommardäck som vi har i pappas garage vid hans jobb. När vi kom tillbaka så bytte underbara C mina däck. =) Efter det så åkte vi till hans föräldrar för påskmiddag, och då fick jag även träffa hans farmor. Efter middagen åkte vi till Kista för bio igen och den här gången såg vi From Paris With Love. En action med Travollta. Jätte bra den också.

Måndag - Då tog jag mig till Sollentuna Centrum för att inhandla lite presenter. Det vart några till C som fyller år idag och så vart det en till lilla oliver =) Hans moster tycker om att handla åt honom! På kvällen åkte vi till hans föräldrar igen för middag samt kolla på Djurgårdsmatchen. Jag sov mig igenom andra perioden. Jag vet inte vad det är, men hockey och fotbolls ljud på tvn får mig alltid sömning. Kan det vara att jag inte är så intreserad?!



Tisdag - Första arbetsdagen efter långledigheten. Kan säga såhär, det märks att det är påsklov. Det är hur lugnt som helst, men jag klagar inte! Ikväll efter jobbet ska jag förbi älsklingen en snabbis.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: