2010-04-13
 12:56:39

100413

Igår var jag på aerobicsen igen, och fy fan va roligt det var, mycket roligare än sist. Måste bero på att jag var grym igår haha! Cred till mig att jag gick dit själv också.

Efter träningen åkte jag och hämtade upp C så åkte vi hem till mig för att kolla på andra avsnittet av pacific som går på canal + med pappa. Jag tycker väl att den är sådär, men killarna tycker den är bra. Efter det så ville C kolla på Roast på berns, medans jag somnade i soffan.



Idag efter jobbet ska jag hem till Hanni. Blir nog lite middag och så ska jag färga hennes hår. Får se om Cici kommer också för då kan jag slänga i en färg i hennes hår också som jag har lovat. Men jag vill även hinna förbi C, men jag tror inte tiden räcker till för det.. Vi får se. Han skulle byta däck på sin pappas bil idag.



Helgen som var va ganska så lugn. I fredags så var vi på bio och såg Kick Ass. Det var jag, C, Martin, Lumpa, Danne K, Helena, Bettan och Stefan. Alla utom jag tyckte den var grym. Jag tyckte den var okej, men alldeles för mycket våld.



I lördags så städade vi hemma hos C, sen kom hans släktingar för att fira honom. Det vart massa fika, presenter och mys. Jätte trevligt var det. På kvällen sen hade jag inte lust med någonting, Så C fick gå ut med grabbarna själv så åkte jag hem till hanna och mös. Vi kollade på en dokumentär som heter The Cove. Handlar om den helt förfärliga slakten av delfinerna i Taiji i Japan.

 

På söndagen träffade jag först Sofie en snabbis, sen min gudmor som kom förbi för att hälsa på Oliver för första gången och till sist så åkte jag för att spendera resten av kvällen i C´s famn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: