2010-04-01
 10:26:52

1a april

I måndags provade jag aerobics med Emma i sollentuna för första gången. Jag trode jag skulle vara sämre än vad jag var! Jag satte ju inte alla stegen perfect, och det var nått steg jag aldrig fick till, men hey, jag var inte sämst! Funderar på att skaffa klippkort där, för roligt var det, så jag kommer fortsätta!

När jag kom hem efter träningen började jag må dåligt, näsan rann och jag frös.
Så när jag vaknade på tisdagen mådde jag sämre, men jag pallade mig till jobbet, men gav upp vid lunch när mina kollegor skickade hem mig. Så hela tisdagen låg jag i soffan och gjorde inte ett skit. Samma sak i onsdags, fast på kvällen mådde jag bättre så då tog jag mig till C och sov där. Mys.

Nu har jag nyss kommit hem från C igen för att ta hand om Lucifer.
Jag har en minne av att jag råkade lova min man att baka en kladdkaka idag.. hmm.. Wish me luck!
Så nu är det bara att googla recept..

Ikväll ska vi gå på bio och se The Bounty Hunter. Tror att den kommer vara skitrolig, men jag återkommer om det.

Juste, glömde berätta hans reaktion över det städade köket förra veckan. Han blev väldigt glad :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: