2010-04-13
 15:14:51

Tidsfördriv

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär ? - 2
Vad tycker du om kärlek? -  Det bästa som finns, fast även det värsta.
Är du kär i någon just nu?  - Mer än någonsin.
Saknar du någon speciell person? - ja.
Har du svårt för att bli kär? - Kär blir man inte i vem som helst.
När kysste/hånglade du med någon sist? Igårkväll
Är du en singel? - Nej
När fick du senast en komplimang? Igår
Har du hånglat med någon av samma kön? - Ja

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful: - Nej, jag kysser inte vem som helst
Hånglat med fler än 50 pers: - Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: - Nej
Gjort något riktigt dumt: - Vem har inte det..
Gjort något du verkligen ångrar: - Ja
Varit nykter på nyårsafton: - Ja
Åkt ambulans: -  Nej
Gjort nåt olagligt: - Ja
Blivit polisanmäld: - Nej
Fått din mamma att gråta: - Ja

Slagit ner någon: -  Lilla lilla jag?
Skämts över dig själv: - Ja
Sagt jag älskar dig och menat det: - Ja, jag säger det inte om jag inte menar det.
Bråkat med din pojkvänn: - Ja
Tar du droger: -  Aldrig testat
Dricker du: - Ja
Vilka kläder sover du i: - Beror på vem jag sover med

Vad hatar du verkligen: - Att sova ensam
Varit kär: - ja
Vill du gifta dig: - Ja
Vill du ha barn:
 - Ja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: