2010-03-25
 09:32:29

100325

Igår efter jobbet åkte jag hem och la mig på soffan. Efter 30 min var jag rastlös. Tror att det beror på att jag alltid gör något på kvällarna. Och igår vart ju inget undantag igentligen. Efter middagen så klippte mamma mig, sen vart det ansiktsmask och en långdusch. Sen åkte jag och hämtade upp C på stationen när han kom från matchen och så åkte vi hem till honom så sov jag där. -Mys.

Idag ska jag till honom igen, då ska vi käka tacos =) Mums.

Det är ju även lön idag, tjiho! Jag veet att jag måste verkligen komma igång med mitt sparande igen, men det är ju så mycket roligare att shoppa. Fast om vi någonsin ska kunna flytta ihop så kanske jag borde införa köpstopp. hmm, dilemma..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: