2010-03-29
 11:58:51

Vart tog denna helg vägen?

I fredags efter jobbet åkte jag hem en snabbis för att duscha, byta om och packa min väska. Var hemma i kanske 30 min innan jag drog till syrran för att färga hennes hår och mysa med min lilla O. Vid 19 åkte jag till kista för att möta My för middag och bio. Vi såg Remember me. Det var bra, men sorglig. Jag tror My grina 3-4 gånger haha.

Efter bion åkte jag till Olearys för att möta C och några vänner som hade varit på Djurgårds matchen i globen. Djurgården vann så pojkarna var ju på topp. Olearys stängde 1 och då var vi inte redo för avsluta. Så jag och C hade efterfest. Vi vart 9 pers tror jag och hade jätte trevligt. Kom i säng 4. 

Lördag morgon vaknar jag 9 och kunde inte somna om. Vid 12 åkte jag till My för att hjälpa henne storhandla på Maxi. När jag kom tillbaka till C vid 14 så låg vi bara i sängen och mös och snackade skit. Somnade båda två vid 16 och vaknade 19.30 av att syrran ringde. Då lagade vi lite mat och kollade på en film som gick på 6an. Somnade vid 12 helt slut. - Av ingen anledning igentligen som att vi redan sovit bort hela dan!?

I Söndags så vaknade vi ganska tidigt, men låg ändå i sängen hela dagen. Jag lyckades ta mig ut ur lägenheten en sväng för att gå till Coop och inhandla lite städprylar. Sen städade vi hela lägenheten och tvättade. Vid 19 lagade jag mat och så kollade vi på wallander - vålnaden. Sen var denna helg över.

Men det är ju bara 3 1/2 dagars-vecka så det kommer gå fort till nästa helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: